Meten = Weten!

Vraag nu direct een SlaapID aan

Meten = Weten!

Vraag nu direct een SlaapID aan

Onze aanpak

Bij Turkesteen draait het allemaal om u. Vandaar dat wij een beetje anders te werk gaan dan u wellicht gewend bent. We willen veel van u en uw slaapgedrag weten zodat we gebaseerd op feiten een advies op maat voor uw nachtrust kunnen geven.

Vraag direct een SlaapID aan

Vraag nu een SlaapID aan zodat wij precies weten hoe uw huidige nachtrust is. Op basis van deze informatie kunnen wij het juiste advies geven.

Meten = Weten

Ons advies begint met een inventarisatie van uw wensen en slaapvoorkeuren. Vervolgens sturen wij u allereerst weer huiswaarts, waar u met onze slaap ID 3 nachtjes gaat slapen. De Slaap ID meet uw slaaphouding, bedklimaat, slaapritme en houdingswisselingen, waardoor wij inzicht krijgen in uw echte slaapgedrag.

Bij uitgifte van de Slaap ID maken we direct een vervolgafspraak. Terug in de winkel analyseren wij samen met u de uitkomsten van de meting en sluiten we de inventarisatie af met een postuurmeting in de winkel. Onze adviseurs hebben nu alle (objectieve) gegevens om u van het beste advies te kunnen voorzien.

SlaapID Meting

Investeer in uw nachtrust

Bij Turkesteen gaan wij niet over 1 nacht ijs. Niet voor niets mogen wij onze klanten al 65 jaar van een gezonde nachtrust voorzien. Wij vragen u 3 nachten te investeren in uw nachtrust. Wij weten dat u ons dankbaar zult zijn voor het resultaat; uw slaapoplossing op maat binnen het budget dat u wilt investeren in uw nachtrust!

Vraag nu uw SlaapID aan

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Hygiëne protocol in de winkel:

We volgen de richtlijnen van het RIVM op. Al onze medewerkers zijn hierover geïnformeerd en krijgen de juiste richtlijnen mee. Zodra er nieuwe richtlijnen komen, geven we die direct door aan onze medewerkers. Alles is er op gericht om besmetting te voorkomen. Dit betekent o.a.

  • Wij schudden geen handen en blijven op gepaste afstand
  • Wij reinigen na ieder bezoek: Deurklink, tafel, pinautomaat, computer
  • Bij het test-liggen leggen we voor iedere klant een fris kussensloopje of handdoekje op het kussen neer
  • We geven tot nader order uit hygiëne oogpunt geen testkussens meer mee
  • Wij vragen zo veel mogelijk contactloos te betalen. Via pinautomaat met bankpas of contactloos via telefoon
  • Wij vragen iedereen te hoesten en niezen in de elleboog en gebruik te maken van papieren zakdoeken
  • Wij bieden de mogelijkheid tot handen te wassen wanneer je dat wilt.

Je kunt ervan uitgaan dat medewerkers die verkouden of grieperig zijn, direct thuis blijven.

Hygiëne protocol bij bezorgen:

Wij leveren orders nog ‘gewoon’ uit en zullen hier ook de richtlijnen van het RIVM volgen.

  • Onze bezorgmedewerkers zullen gepaste afstand houden tijdens het bezorgen. Mogelijk vraagt je thuissituatie erom dat onze bezorgmedewerker je tijdens het installeren vraagt om de ruimte te verlaten.
  • Bij een enkele ondernemer wordt er uitsluitend tot aan de deur bezorgd. Dit wordt van tevoren afgestemd.
  • De bezorgers volgen de richtlijnen van het RIVM. Mogelijk vragen ze na de bezorging of zij de handen mogen wassen.
  • We nemen uit hygiëne oogpunt geen oude matrassen meer mee. Als dit wel is afgesproken dan zullen we deze afspraak nakomen, maar pas als de situatie daar aanleiding toe geeft.
  • Betalingen meestal aan de hand van een factuur die bij bezorging wordt overhandigd. In een enkel geval via pinautomaat: met bankpas of contactloos via de telefoon
  • Als je ziek bent, verkouden of andere signalen die mogelijk wijzen op Corona, verzoeken wij even contact met ons op te nemen. In overleg zullen we dan een nieuwe afspraak inplannen, omdat wij ook onze medewerkers graag gezond houden.

Vul hier uw zoekopdracht in